[silindi] eveeett el ayak olmus minikk , gecmis olsun.
Benim kizlarim da bi kac hafta once gecirdiler buyugum ayakta atlatti ama kucugum baya ateslendi 2 -3 gun agiz bolgesinde dokuntuler oldu vs. 2 haftaya gecti ama.
Bizim doktorumuz allerji ilaci ve fenistil jel de verdi kullanmamiz icin onlar kizariklarin sönmesini hizlandirdi.
Bazi doktorlar da hic ilac vermiyor kendi kendine gecmesini bekliyorlar.
Sadece agzinin icinde yara varsa yeme icmesi gerileyeceği icin agiz spreyi kullanmani oneririm. Biz imumax kids agiz spreyi kullandik.