zehross00 Kitsu Yani evet haklısınız ne kadar taksak stres de yapsak her şey olacağına varıyor bir şekilde
zehross00 gg3848 Rahmimde perde olduğu için bir daha çocuğum olmaz mı acaba diye bir kafaya girdim. Bunu sıkıntı yapıyorum sanırım
pimpiriklianne43 zehross00 ben özel hastanede cektirmistim genel anesteziyle devlettte anestezisiz çekiliyor diye
ayseadasu zehross00 bendede vardı o histereskopi oldum perde ameliyatı o yüzden olmaz demişti doktr ameliyatı olunca hamile kaldım suan 2 yaşında bidaha istiyorz ama olmadı neden bilmiyorum bu sefer
zehross00 ayseadasu Ben perde varken hamile kaldım, yeni hamile olduğum sırada fark edildi ve berbat bir hamilelik geçirdim. Şu an perdeden dolayı acaba çocuğum olmaz mı bir daha diye bir düşünce oluştu kafamda
justuser zehross00 bir kere olmus Allahin izniyle bir daha olur siz stres yapmayin akisa birakin kendinizi biraz🎀
ozlemeslem55 zehross00 bende ilk cocugum üç sene olmadı iki düşük derken şükür kafaya ne zaman takmadım o zaman oldu sağlıkla şimdi üçüncü yolda hiç kafanıza takmayın olur hayırlı bir zamanda .
zehross00 ozlemeslem55 Benim de kızım 6. ayda oldu. Hep çok stres yaptım ne zaman artık oluruna bıraktım o zaman oldu. Şu anda da aynı şeyi yaşıyorum sanırım
dayes zehross00 stres olumsuz etkiler, vakti vardır, çocuğu biz yaptığımız için olmuyor, ömrü yazılmış bir insan dilerse Allah, vesilemizle dünyaya geliyor, böyle düşünürseniz sakinleşirsiniz bence 🌸 hakkınızda hayırlısı olsun
zehross00 dayes Teşekkür ederim🌸 haklısınız öyle. Allah sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip eylesin isteyen herkese
pimpiriklianne43 zehross00 valla çevremde çektirenler çok zor olduğunu 3 gün oturamadiklarini bel ağrısı çok olduğunu filan söylediler ama bende hiç biri olmadı islemide baygın şekilde olduğum için hiç hissetmedim ama anestezisiz cesaret edemezdim çünkü alttan muayenede bile çok panik yapan bir insanim
emooo Benim ilki hemen oldu. Bir ay bile geçmemişti ikinci bir yıl olmadı tam ayı ayına bir sene geçti. Bu süreçte dra da gittim bi sıkıntı olmadığı söylendi. Vakti vardır olur bence
zehross00 ayseadasu Rahim filmi çekil gel diyorlar başka bir şey yok. Perdeyi de göremiyorum diyorlar