bthm merhaba bizde geçen hafta sünnet olduk ama bize hiç sargı bezi takmadılar direk karton bardak koydu 4 saat arayla calpol verin dedi birde kremi günde 3 defa be büyük bez almadım olduğu bezi kullandım sadece zıbınlarını büyük giydirdim her alt açmaya bardağı değiştim sünnetten 2 gün sonra her gün yıkayabilirsiniz su değdikce daha hızlı iyileşir dedi bize doktorumuz ilk gün ağlamalıydı sonrasında güzel atlattık ben uzun yolculuga bile çıktım🤭