gizemmeh4 Bebeğim 4 aylık oldu dün sünnet yaptırmayı düşünüyorum olurmu sizce zormu olur kolaymi bilgi verir misiniz 💘💘
Niyesordunbucevabi gizemmeh4 bizde 4.5 aylıktı yaptırdığımız da ilk iki gün zor oluyor sonrası kolay bi haftada iyileşiyor
bthm Niyesordunbucevabi biz de bugün olduk sünneti çok endişeliyim canı yanıyor ağlıyor diye bana önerebileceğiniz yöntemler var mı karton bardak kullandınız mı sargı bezi bir de yardımcı olursanız sevinirim
maihayal Niyesordunbucevabi devlette 1 yaştan önce yapılmıyor diye duymuştum ama yapan var mı nerde hangi bölüme yaptırdınız
anneoldum1212 Niyesordunbucevabi devlette nasıl yaptırdınız acaba ? Bize 1 yaş öncesi yapmıyoruz dediler
Niyesordunbucevabi maihayal o hastaneden hastaneye değişiyor biz Diyarbakır da yaşıyoruz çocuk cerrahisi yapıyor
miniminnaklarim Niyesordunbucevabi teşekkür ederim bizde 11 aralıkta olacağız şuan 13 aylık. kızımda var bırakabileceğim kimse olmadığı için merak ediyordum taburcu olunuyor mu diye🌸
durbakalim @gizemmeh4 52 günlükken oldu ,ilk gün biraz mızmızdı sonra normale döndü.1 hafta sonra epey iyileşmişti.Özelde lokal anestezi ile yapıldı.