1tosbikinannesiyim Bence bir evliliğin kalbi sen ya da be değil biz olabilmektir. Her tartışmada, her anlaşmazlıkta birbirini incitmeden konuşabilmek, empatiyle yaklaşabilmek ve saygıyı hiç kaybetmemek . Zaten sevmediğin biriyle yola çıkmazsın. Sevgi varsa iletişim ve anlayışla her şey onarılır. Bu yüzden bugün birçok evliliğin bitme sebebi sevgisizlik değil, sadece doğru konuşmayı, doğru duymayı bilmemek. Aslında bütün mesele birbirini gerçekten anlamaya çalışmak