1tosbikinannesiyim Sevgi olmazsa olmaz ama bence iki taraftada anlayış saygı olacak adam kadını hor görmeyecek anlayışlı olacak, kadın herşeyi adamın başına kakmayacak mutlulukların arasına ehvam tohumu ekmeyecek.. cocuk gibi kavga edip küsmek yerine konusularak çözüme ulasacak sekilde olgun olunması lazım.. Sonuc olarka düşman değil eşler ve iki tarafta aynı gemide gidiyor hedef yol hayat aynı orta yol lazım.. Bu gibi durumlar karşılıklı olacak tabiki birinin hatası diğerininde ona bilenmesine sebep oluyor haliyle…🌼 ihanetin olmaması güvenin olmasını söylemeye gerek duymadım sadakat olmazsa zaten bok yolu oluyor bu hayat arkadaşlığında asla ihanetin i si olmaz 😬