alihamzahlas Okulda kurallara uymak zorunda kalıp o baskıyı evde atmaya çalışıyorlar çünkü ev onların güvenli ortamı. Oğlumda aynı malesef, okuldan neşeli çıkıyo ama eve bi geliyoruz terör estiriyo resmen. Zamanla törpüleneceğini düşünüyorum. Geçen bizimde böyle bi zamanımız oldu, normalde beni üzdüğünde gelir sarılır gönlümü alırdı. Onu yapmayınca bende sizin gibi hissettim 😄