Ne olduysa ana sınıfına başladıktan sonra oldu. Yapma oğlum diyorum inada yapıyor. Duymamazlıktan geliyor gerçekten duymuyor gibi davranıyor ama umursamıyor. Küserim beni üzüyorsun diyorum bu durum onu etkilemiyor annem üzülür diye duygullaşmıyor. Eşim kızıyor o daha çocuk sevgisini nasıl belli etsin ama ben mi abartıyorum yoksa sevgisizlikten bu hale mi geldim bilmiyorum 😭