gokceseymaasel hayır yapılıyor. Rotavirüs ağızdan verem deriden olduğu için sorun olmuyor. Bize de başta öyle söylediler sonra hem aile hekimliği araştırıp öğrendi sorun olmuyor dedi hem kendi doktorumuz sorun olmuyor dedi, yaptırdık. Hiç bir sorun yaşamadık çok şükür, ki bebeğim alerjik.
Verem aşısında günü sakın kaçırmayın. 3 ay dolduktan sonra verem aşısını PPD testi olmadan yapmıyorlar. PPD testi verem savaşa gidiyorsunuz çocuğun koluna aşıyı enjekte ediyorlar 3 gün takibi yapılıyor verem bulaş olmadıysa aşıyı yaptırabiliyorsunuz tabi bu sürede verem aşısı da her zaman açılmadığı için günü tutturmak çok zor oluyormuş.