Bebeğim 2 ay 21 günlük verem aşısı zamanı gelmişti sağlık ocağı toplu yapılacağı için haber vereceğini söylemişti bir süredir bekliyordum bir türlü açılmadı dün hastanede doktor kontrolümüz vardı bu sırada Rotavirüs aşısını yaptırmak istedik doktorumuzda yapalım 9 gün içindede verem aşısı için sağlık ocağıyla görüşün dedi. Dün rotavirüs yapıldı bugünde sağlık ocağı Verem aşısı açıldı gelin dedi gittim rotavirüs yapıldığı için bir ay içinde iki canlı aşı yapılamıyor Muş yapılmadı. Zamanı geçeçeği için nasıl yapılacak böyle bir sorun yaşayan bilgi verebilir mi