Yeterince linçlenmiştir zaten diye baktım ama bir tane olumsuz yorum yok. Anne ok. Loğusa ok. Karşısında da dünyaya yeni gelmiş, dünyayı tanımadığı için bildiği tek şekilde ağlayarak derdini anlatan bir bebek var. Bağırınca da korkmuş. Anne de pişman, tamam. Ama sizler bir tuhafsınız. Bir de alkışlasaydınız ya. Gerçekten inanılmazsınız. Böyle yapın da doğurmadan bağırmaya başlasınlar bebeklerine. Altı ay gaz sancısı çekti, içimden geçti. Gurbette desteksiz… ağlıyor diye bağırmadım çocuğuma bir kere. Ben mükemmel anne değilim ama taraflar eşit değil. Bağırılacak ortam mı sizce? Hayret bir şey. Anneyi pamuklara sarın zavallı bebeğe olan olsun.