zelis_ugur96 Anılarım canlandııı😢 3 ay ne çektim o katıla kayıla ağlamalardan.Gazı yok karnı tok akşam üzeri olunca çıldırıyordu, kendimi atasım geliyordu. Bol bol beyaz gürültü ve ten teması maalesef saatlerce ağlıyorlar insanın elinden çare gelmiyor. Havalar serinledi ayaklarını ve karnını sıcak tutun gaz olmasın. Bir de d vitamini devletin verdiği gaz sancısı yapıyor onun yerine ocean alın. Çok yıpratıcı bir dönem bol bol sabırlar diliyorum. 3-4. Ayda tamamen bitiyor rahatlayacaksınız inşallah