alyayigitt biz de buna benzer durum yaşadık. Bir çocuk kızımın kafasına tekme atmıştı. Sosyal hizmetlere, milli eğitime şikayette bulunmuştum. Benim gibi bir kaç anne daha vardı. Attılar çocuğu. Anlarım iter düşer, ama kaydıraktan kayan çocuğun kafasına gelip tekme atmak nasıl bir öfke nasıl bir şiddet 4 yaşındaki çocuktan bahsediyorum. Eğer 3 çocuğu ısırdıysa bu normal bir durum değil. Psikolog ve pedagogla görüşmenizde fayda var.