Öyle bişey olamaz. Aile ile görüşülür sebep aranır çocuğun bu davranışı neden yapıyor olabileceği konuşulur ve düzeltilmeye çalışılır. Ne demek kreşten atıldı e o zaman bütün en ufak yaramazlık yapan çocuğu atsınlar olur mu öyle şey. Cimer e şikayet edin bence. Sürekli mi ısırıyor dur sus yapmadan hiç anlamıyor mu çocuğunuz ?