oylesinebiri__ hepyerdeyizz akıllı uslu çocuk yoktur zaten bana göre çocuk dediğin koşar oynar yerinde durmaz 😂 sağlıklı olsunlar
Deletedmom2987 oylesinebiri__ aynen ilk çocuğum çok sakindi hala daha öyle uyumlu ılımlı bi çocuk ama zor 😅
[silindi] Deletedmom2987 benimki 10 yasinda bebeklik pek biseysi kalmadi hdhdhdh ama 3 yasındaki kizim hala bebek gibi kokuyo o ayri 🥲
AtesPerisi Deletedmom2987 Hele ki boynu miss gibi cennet kokuyor evlat kokusu hiç bir zaman geçmeyen en güzel koku süt kokulu kuzularım benim 🫶🫠🥹