beybitolat Deletedmom2987 özellikle uyurken daha çok artmıyor mu ya🥹 o uyurken kokusunu çeke çeke bi hal oluyorum🥹🥹🥹
Meri-Mel Ohhh misss kızım hâlâ öyle kokuyor 3 yaşında tabiki bebek kokusu bambaşka idi ama 💜😌🙃 bol bol kokla
oylesinebiri__ Deletedmom2987 kız bile isteye yapan delidir 🤣🤣 sonra huni takarım herhalde şaka bi yana çok güzel bi duygu
BirDenizAnasi Deletedmom2987 ay kızım 2,5 yaşında kucağına alan herkes niye hala bebek kokuyor diyor ahahahaha doyamıyorum inşallah kaybolmaz o koku yaaa çok seviyorum. Şimdi ikinci yolda, özledikçe bebek tazeliyorum ben ahahahaha
Tatlican Deletedmom2987 Kızım aşırı ağlıyordu. Onu çarşafta sallamaktan koklayamadım doğru düzgün. Bir gün kokladığımda oturup ağladım. Bebek kokusu giitttmiiişşş 😆🙈Ama doyamadım o kokusuna😔
Deletedmom2987 oylesinebiri__ aynen ilk çocuğum çok sakindi hala daha öyle uyumlu ılımlı bi çocuk ama zor 😅
oylesinebiri__ hepyerdeyizz ay benim ihtimal var olursa aralarında sadece 15 ay olucak 😂 huni banada ikram edersin bacım
oylesinebiri__ hepyerdeyizz akıllı uslu çocuk yoktur zaten bana göre çocuk dediğin koşar oynar yerinde durmaz 😂 sağlıklı olsunlar