anayimcanim Bahçelievler Medicana’da iki oplumuda takipli. Mesajlarıma döner. Çoğu zaman muayeneye bile gitmeden evde şunu şunu deneyin diye yönlendirir. Çok memnunum. Doktora ulaşamayacaksam özele gidip para vereceğime devlete giderim
bebisannesi_ anayimcanim demekki hastane genel politikası değil doktordan doktora değişiyor ben söyleyince çok garibine gitti doktorun sonra dahili nosunu verdi
bebisannesi_ morenica medicana niye böyle ya çocuk bölümünden memnun olana rastlamadım bir de o kadar para alıp
morenica bebisannesi_ acayip kalabalık devlet hastanesi gibi galiba o yüzden doktorlar da baya yorgun ve tahammülsüz heralde
Hlyslh bebisannesi_ hastanedeki doktorlar da hastaya numara veriyorlar ki hastaları onlara ulaşıp soru sorabilsin. Sizin doktorunuz size numara vermeyi unutmuş olabilir. Sorun bence. Eğer memnunsaniz tabi Değilseniz de değiştirin ve yeni doktorunuzdan numarasını almayı unutmayın. Özel hastanelerde durum böyledir diye biliyorum. Biz de özel hastaneye gidiyoruz ve iletişim bilgilerini aldık. Tek kelimelik cevaplar verse de doktorumuz iyidir. Güvenirim kendisine.