Retzja Evet, doğduğundan beri tek bir doktor takipli. Doktorumuzdan çok memnunuz, en fazla yarım saat içerisinde saat kaç olursa olsun yanıt veriyor. Kaldı ki bir çocuk doktorunun numara vermesi gerekiyor bence.
Asyaveannesi04 bebisannesi_ Tabiki olmalı ben doktora mesaj atıp ulaşamayacaksam acil bir durumda neden özele gidiyorum ki
Kitsu Medicanayi o kadar sevmiyorum ki. Bir dönem konya da kadın doğuma gidiyordum. Acil bir durumda nasıl ulaşabilirim diye sordum sen acile gel bana ulaşırlar acilse dedi. Medicana hastaneler Grubu tamamen para üzerine kurulu bence. Başka bir hastanede doktorumuz var. Numarası var ama öyle mesajlasmam ben. Mesai saatleri içinde ararım acil bir durumsa da acile götürürüm hastane arar zaten
maygirl bebisannesi_ var doktorumuz.Başından ber8 dikkat ettigim bi konudur..Çunkü her doktordan ayni ilgi özen ve takip ozellikle tecrubeyi alamayız…Tecrubesiyle birlikte ilgiside birleşince sabit kaldık.içime sinene kadar merak ettgim bircok doktora gidip oyle karak kılıp devam ettim.yani bu surecte gercekten doktor doktor gezdim..2 yıldır sabit doktorumuz.7 24 nezaman arasam mesaj atsam.döner.bazı durumlarda kendisi merak eder sorar aradığı anlar olur.çok guweniyorum d9ktorumuza en önemlisi bu.🌸
sifirekran_bolkitap bebisannesi_ doğdupundan beri aynı doktora götürüyorum. Telefonu da var acil gittiğimizde nöbetçi değilse de onun hastanesine götürüyorum. Sonra mesai içinde içime sinmezse ona tekrar götürüyorum
morenica bebisannesi_ aynı yerde doğum yapmışız, sigortam olmasına rağmen o hastanedeki doktora yalnızca tahlillere para vermemek için gidiyorum asıl doktorumuzun kliniği var sigorta geçmediği için zorluyor ama her şeyde direkt yazıyorum hatta bazen o yazıyor nasıl oldu bebeğiniz diye, ilk defa anne olmuş birinin buna çok ihtiyacı var diye düşünüyorum kesinlikle.
bebisannesi_ morenica ciddi misiniz hangi doktor acaba sorsam ? Özelde gittiğiniz ve medicanadaki paylaşmak ister misiniz
_Hera bebisannesi_ doktorumuz var doğdu doğalı aynı doktorla iletişime geçiyoruz hiç değiştirmedik 7/24 ulaşım sağlıyoruz. Hatta en ufak şeyi bile soruyorum bıkmışta olabilir benden 😂
morenica bebisannesi_ medicanadakinden memnun değilim hiç söylemeyeyim yani iyi bi doktor olabilir ama tavrı hoşuma gitmiyor, kliniğin adı medimore beylikdüzünde ordaki tek çocuk doktoru zaten doktor önermek yasak galiba diye adını söyleyemiyorum ama hemen bulursunuz. Ben gerçekten çok memnunum kendisinden umarım size de çok iyi gelir
_Hera bebisannesi_ acaba doktor mu değiştirmeyi deneseniz, ilk bastan konussaniz size sürekli ulaşmak istiyorum vs diye. Uzm. Dr. Allahverdi Sadigov özel medikar hastanesinde
bebisannesi_ morenica medicana niye böyle ya çocuk bölümünden memnun olana rastlamadım bir de o kadar para alıp