serpiltunc96 ben cok usuyen biriyim valla yaklasik 2 aydir aciyorum. Sicak oldugu zaman kapatiyorum. Sabit 35 37 civarinda yakiyorum zaten evin ici ayni kaliyo o zaman. Bi kac gundur asiri soguk ama biraz yükseltim geceleri daha soguk oluya resmen. Geçen ay 4 bin civari gelmsiti (sozde yarisini devlet karsiliyomus 2 bin civari odedik)