Açmayan var mı
serpiltunc96 ben 😂
serpiltunc96 Açalı 2ay oldu🤣
serpiltunc96 güneyde yaşamıyorsanız açılmalı
serpiltunc96 2 ay önce açtım dün akşamdan beri de 45 te yanıyor
gizememre ciddi misin dkked kız soğuktur sizin orası nasıl açmadın bende 2-3 aydır açık
serpiltunc96 dün açtık ama sıcak olunca falan kapatıyorum merkezi bizim
serpiltunc96 1.5 aydır yanıyor
serpiltunc96 2,5 ay oldu açalı 😅
serpiltunc96 iki buçuk aydır yakıyorum dünden beri de 45 de yakıyorum
serpiltunc96 53 gün oldu bizim merkezi sistem zamanı belli
serpiltunc96 1 aydır yanıyor
serpiltunc96 ben açmadım istanbuldayım sıcak buralar daha bence
serpiltunc96 yaklaşık 1 aydır açıldı merkezi sistem
serpiltunc96 2 aydır açık havalar soğuk
çok oldu açalı
serpiltunc96 Biz açtık canım
serpiltunc96 ohoo çoktan
İki buçuk ay olacak neredeyse açali
serpiltunc96 ekimde açtılar bizim merkezi sistem