Esdoel Deletedmom322 benim kızım onu yiyince isal olurdu hemen cozerdi bagirsaklarini yine de dene canım
Aysktr _tospikannesi bebeğe bir çay kaşığı ver kuzum benim kızıma annem cok ısrar etti hatta zorla vermişti gözlerime inanamadım öyle bir bezini doldurdu ki cocugum şok geçirmiştim üstelik o zamanlar 3 aylıktı bidaha kullanmadım ihtiyaç duymadım tabi ama sen bir kerelik bir çay kaşığı ver daha sonra çörek otunu suda kaynatıp süzüp o suyu da seyreltip bebeğine içirebilirsin gönül rahatlığı ile öyle bir tarifi var ben bulup yazıyım sana
Aysktr _tospikannesi canım internette bir iki damla diyor istersen direk öyle damlat için rahat etsin [url=https://hizliresim.com/jahWsc][img]https://i.hizliresim.com/jahWsc.jpg[/img][/url]
annebusesi Deletedmom322 armut çok iyi düşünmüşsünüz. Benim kızın armut çok çalıştırıyor birde brokoli çorbası fln yaparım kabız olduğunda. Kabız olduğunda muz, pirinç fln vermeyin daha sıvı beslensin birde bol bol su içirin.. Hatta emziriyorsanız sizde yiyin armut süttende geçsin.
Deletedmom322 annebusesi yedim biraz önce bakalım inşallah işe yarar. Bugün ek gıda vermicem çok meyve yesin sadece neyin yaptığını da anlamadım.
annebusesi Deletedmom322 elmada kabız yapabilir bu arada, kuru incir kuru kayısı verebilirsin. Gün kurusu kayısıyı sıcak suda bekletip bikaç saat o suyu içirebilirsin.
Deletedmom113 Deletedmom322 bal kabağı ver cnm lif oranı çok yüksek ve ben verdiğimde aynı gun etkisini gösteriyor elmada,kayisida
annebusesi Deletedmom322 elma benim kızı kabız yapıyordu, muzla Şeftali de, şimdi 11 aylık artık alıştı bağırsakları
Eseren Deletedmom322 canim muskat dene istersen azcik rendele sütünden sıkbbiraz ver areindanda bol bol su icir bn ogluma ole yaomistim
melekkizim Deletedmom322 canım benim kızımda 7 ay 8 günlük. bizdede problem aynı minicik ve katı yapıyo. ben kendim hem hurma hem kayıso yiyorm. bebeğime. kızım içinde kayısı yada hurmayı suda bekletitorm iyice yumjşayonca eziyorm yoğurduna katoyorm. bi çay kaşığı kadar da z.yağı koyuyorm. anra masaj yapıyorm akşama yada ertsi güne normal yapıyo. doltorda kabızlığı sürekli devam ederse sabah akşam birer çay kaşığı z. yağını içir zararı yok kabızlığı çözer demişti. bi dene istersen.
Deletedmom322 melekkizim her gün veriyorum zeytinyağı, bugün kahvaltı yaptırmadım sabah sadece kaysı ve erik haşlayıp zeytinyağı katı yedirdim, öğlen de yoğurt verdim. Çok şükür şimdi yaptı 😊 ama acaba yarın yine mi kabız olacak şimdi de aklımdaki o 🤷🏻♀️
melekkizim Deletedmom322 canım ek gıdanın da işte böyle bi etkisi var. artık eskisi gibi masum olmicak kakişleri🤣 benm arkadaşmın oğlu da 1 yaşından snra tamamen düzeldi kabızlığı benm kızımda öyle tam düzelio ertesi günü yine kabız. alışıcaklar zamanla. ama biyerde okudum tarhana ve yoğurt probiyotik açıdan çok önemliymiş bebekler için. bağırsakları çalıştırıyomuş. ve ben tarhanayıda yoğurduda sık veriyorum. ha bide ıspanak. oda bol lifli bi sebze. ıspanak yedirdiğimin bi kaç saat snrası hemen yapıyo kakasını kızım.
Eylul-aynur Deletedmom322 tırnak ucu kadar sabunu makattan koy içine parmağinla birkaç dakika tut sonra karnina masaj yap bezini bağla tabi
Deletedmom322 melekkizim yoğurt aksatmadan veriyorum ben de, ıspanak da daha 1 kere denedik. Akşam yapayım bari tekrar. Teşekkür ederim 🤗