7 ay 21 günlük bebeğim var ve kabız sürekli. Zeytinyağı, kaysı, bol su, bisiklet hareketi, duş... Hepsini denedim ama bugün sabahtan beri ıkınıyo. Minicik ve katı yapıyo. Dayanamıyorum artık onu bu halde görmeye. Bugün kahvaltı falan vermicem, meyve vercem sadece. (elma, armut) Başka neler yapabilirim?