sevbur2305 Miniminimini Mustela zaten pişik önleyici krem pişik olduktan sonra faydası yok ki ben hametan kullandım bir kaç kez ama işe yaramadı zeytinyağı sürdüm bir kaç kez işe yarıyordu daha sonra kantoron yağını duydum iyi geldiğini krem yerine onu sürüyorum çok iyi geliyor
buseciik Miniminimini bebhantol o kadar iyi ki benim kızımın kulağının arkasi boynu falan pişik olur sürdükten 1 saat sonra söndürüyor hemen ben çok memnunum ya da zeytinyağı sürün o da faydali
gizememre Miniminimini ilk 6 ay ıncıa kullandım çok memnundum 1 yaşında pişik oldu sudocrem harici bir şey geçirmedi
busbus59 sevbur2305 her seferinde sürüyor musun kantaron yağını bende hindistan cevizi yağı sürüyorum iyi geldi ama tüylenme olur diye biliyorum korkuyorum
mussyagg2505 sevbur2305 sarı kantaron yağı da olur mu fark eder mi her gün olan yere sürsem problem olurmu
busbus59 gizememre incia favorimdi doğduğundan beri kullandım ama yeni formül yapmışlar k3sinlikle tavsiye etmiyorum çöpe atacağım hatta direk pişik yaptı eskisi gibi güzel değil
asfur Miniminimini tabiki zeytinyağı. Cezvede kaynatmadan ısıtıp soğutup kullanmanız gerekiyor yoksa direkt kullanırsanız asit etkisi yapar
nilikonunannesii Miniminimini hametan sarı olanı yazdı doktor daha bir şey kullanmana gerek yok dedi. O kadar güzel ki akşam sürüyorum sabaha hiçbir şey kalmamış oluyor.
kkubs efeninannnesi peki geçmeyen pisik nedendir? Ne yapmam lazım bilen var mı devamlı kanar gibi çok tahriş oluyor bebemin poposu :(( canı Yaniyor çok
aylaprenses busbus59 bende hindistan cevizi ile zeytin yağı karışımı sürüyordum kıllanma yaptığını yeni duydum ya bilsem sürmezdim yeni bişey lazım geçirmiştim kızarıklığını yeniden oldu hametan deneyim bir de her bebeğe farklı etkiler oluyor ya anlamadım
gizememre busbus59 yaaa kızım artık büyüdü yeni almamıştım zaten biterse almamayım o zaman teşekkür ederim
elifbd busbus59 bende çok seviyordum ve işe yarıyordu stok yok diye siveno aldım çok kötü asla geçirmiyor incia stok gelmiş alacaktım 🙄
handeyldz Miniminimini Doktorumuz da bize hametan ve hamazinc yazmıştı ikisini karıştırıp sürün demişti cidden güzel geliyor o pişiğine