vatdifak büyüyünce uzaklaşacak zaten 🥹 8 aylık bazen avmde de bizim kucağımızda durmak istiyor 😁 kucağa alıştırma oysa biz alıştırdık ama sorun değil yanacak ne var alışsın ileride bırakacak zaten bu insanlar çok boş konuşuyor. Dünyanın sonu değil ya