vatdifak siz içinizden geldiği gibi yapmaya devam edin. Bir yerde görmüştüm, bebekler zaten kucağa ve sallanmaya alışık bir şekilde dünyaya geliyorlar biz alıştırmıyoruz onları. Anne karnındayken bizim hareketli olduğumuz zamanlar ve içimizdeki sıcak, kalbimiE yakın ortamı da kucakta yaşıyorlar. O yüzden zaten kucağımızda hemen sakinleşip huzur bulmaları.
Büyüdükten sonra isteseniz de şimdiki gibi kucağınızda durmayacak, bu sefer siz isterken o gezmek keşfetmek isteyecek. Tadını çıkarın bol bol kucaklayın sevin bebeğinizi, sağlıklı, mutlu, uzun ömürleri olsun 🙏