10 güne kadar normalmiş anne sütü mamayla beslenen bebeklerde. Benim oğlum da sizin ayınızdayken çok gazlıydı 10 dk uyuyamıyordu kakasını yapamamıştı. Burda söylenenlere ve milletin mamasına zeytinyağı kat demesine inanıp mamasına koydum bebeğim ertesi gün bol mukuslu kaka yaptı ve poposu aşırı derecede pişik olmuştu kıpkırmızı günlerce geçmedi sakın zeytinyağı vermeyin. Biz sabsimplex gaz damlası kullandık forbiome probiyotik çok az da olsa rahatlıyordu. Belden aşağısını ılık suya sokun kovanın içine o da rahatlatıyodu.