edafur12 dün acile götürdüm ben, bizim bebişte normalde gaz çıkarıyordu hem de bol bol 3 gündür yapamıyordu kakasını çok huzursuzlandığı için götürdüm röntgen çektiler karnına çok fazla gazı vardı doluydu karnı 🥺 normalde 10 güne kadar yapamayan bebekler var ama siz 10 gün kadar beklemeyin yine böyle bir durumda getirin acile dedi gaz damlası ve probiyotik de verdi kesinlikle zeytinyağı falan da içirmeyin dedi