Minikbiiranne eşim işi dolayısıyla sık sık şehir dışında 2,3 ay çalışmak durumda kalıyor ayda bir 2 haftada bir geliyor ama yine de yalnız kalıyorum evlendiğim ilk zamanlar blraz zorlandım ama korkma konusundan değil yani sürekli korktuğunu düşünürsen şöyle olucak böyle olucak diye düşünürsen çok üzülürsün ve psikolojik açıdan iyi olmaz gündüzleri dışarı çık dolaş akşamda kendine güzel bir film bul beynini meşgul edicek şeyler bul yatmaya gittiğinde reels izle çok uykun gelince de uyu yani ben yalnızlığımı böyle bastırıyorum