Minikbiiranne Kızlar evde tek kalabiliyor musunuz korkmadan uyuyabiliyor musunuz kendimi çok korkutuyorum resmen eşim gidecek 2 hafta sonra uzağa ben tek kalacağım kızımla kendimi çok korkutuyorum sizler nasılsınız bu konuda
cileklitursu Minikbiiranne yok zamanla alisiyorsun Allahin izniyle bir şey olmaz ben eşimin işi dolayısıyla alistim bol bol dua oku çok korkarsan tv açık kalsın
simseklivekalpli Minikbiiranne tamamen tek de olsam eşim olmadan çocuklarla olsam da korkmuyorum. Korkunuz neden?
Marianne Minikbiiranne hiç öyle bir korkum olmadı. Korku sebebiniz nedir? Tek değilsiniz ki, çocuğunuz var.
Kaardelen Minikbiiranne Korku ne gibi bir korku ? Hırsız vesaire girer korkusu mu var yoksa başka bir şey mi ? Bence kendinizi sakin tutun bir sorun kalmaz.
Minikbiiranne Kaardelen yok canım ben kendi kendimi korkutuyorum aslında dediğin gibi kendimi sakin tutarsam sıkıntı olmaz aslında
ogretmenanne2024 Minikbiiranne 25 günlük lohusayken eşim 2 gece nöbeti olurdu haftada tek kalıyordum yanımda kimse yoktu duamı edip kapımı kitleyip oturuyordum
karelsmom_ Minikbiiranne ben de bebeğim olmadan önce korkardım kendimi korkuturdum daha doğrusu hırsız girer mi vb gibi uyuyamazdım ama bebeğim olduğundan beri aklıma gelmiyor uyuyorum yorgun oluyorum zaten çok korkacak olursanız uyurken bebişle uyuyun içinizi de ferah tutun hata şöyle düşünün şimdiye kadar hep korktunuz ama korktuğunuz şeyler hiç olmadı demek ki bugün de olmayacak
busrara12 Minikbiiranne hiç korkmuyorum birisi kapıyı çalsa bilse açmıyorum hiç. Sadece deprem olacak diye korkuyorum 🫣
cananbulbul Minikbiiranne ben de korkuyorum maalesef ama benim evim giriş katta yere bir, o yüzden korku oluşuyor
nnoktaa Minikbiiranne senelerce tek yaşadığım için arada bi eşim gitse fena olmaz diyorum 😅 çocuktan sonra da 2-3 kez yalnız kaldım. Allahın izniyle duanızı okuyun kapınızı kilitleyin hiçbir şey olmaz 💞
Minikbiiranne nnoktaa yaaa bende fırsata çevireyim diyorum ama olmuyor gidince nasıl olucak bakalım alışırım 😄 belki çok teşekkür ederim canım 🌺
piyanistbanabirak Minikbiiranne benim eşim 24 24 çalışıyor sürekli ve ben hep tekim alıştım artık dua okuyup yatıyorum napim