Hirarzu mhe7 kızım 2 ay 21 günlük ve doğduğundan beri ıslak mendili sıcak suyla yıkayıp siliyorum sonrasında penaten krem sürüp kapatıyorum her açmada böyle yapıyorum
Sahreyldrm mhe7 ben doğduğundan beri temizleme pamuğu kullanıyorum 1 kere ıslak mendil kullandım çok kötü pişik oldu disariya çıkıyorsam da yanıma su alıyorum aynı şekilde temizliyorum evdeyken ılık suyla temizliyorum ama disaridayken mecburen normal suyla 3 ay 13 günlüğüz
Tugce22 mhe7 bende ilk ay pamuk kullandım daha sonra unibaby kullandım bir süre içeriği değiştiği içinde prima aqua softa geçtim onu kullanıyorum
Sahreyldrm mhe7 ben e bebekten alıyorum baby&ne hem uygun hem kullanışlı 60lı paketi 6,5 liraydı en son ben 6 paketli aliyorym 32 liraya
Esenn13 mhe7 Valla ben bim de indirim de olduğu zaman almıştım 50 paket onu kullanıyorum hala ama o bittiğin de internetten alırım büyük ihtimal.
Minikbebe Deletedmom388 sudocrem çok etkili bir krem her zaman sürmeyin diyorlar ciddi pişiklerde sürün diyorlar bir önerii
aybukemom mhe7 pamuk ıslatıp siliyorum birde yeni öğrendim ıslak mendilleri çıkarıyorum suyla yıkayıp geri koyuyorum çyle kullancam .baby me kullanıyorum
Crocussss Dalin yenidoğan ıslak mendili kızım 8.5 aylık doğdu doğalı bunu kullanıyoruz ve çok şükür hiç-bir sıkıntı yaşamadık.
Myagz Prima Aqua pure ıslak mendil. Hassas cildi olmasına rağmen sıkıntı yaratmadı o kadar güzel bir mendil ki.
gokcekizinannesi mhe7 sleepy yenidogan ile temizliyorum. ardından mustela pisik önleyici kremi sürüyorum. bi sorun yok şükür
Seker_serbet1 mhe7 3 ayı bitene kadar bebek pamuğu ile temizledim evde, dışarıda da, artık yıkıyorum ılık su ile kurulayıp bezini bağlıyorum
UmayGunes mhe7 Bebek pamuğuyla siliyorum,pamukları sıcak su ile ıslatıp bi kavanoza dolduruyorum lazım oldukça kavanozdan alıp kullanıyorum,dışarı çıkarken de kavanozu yanıma alıyorum ıslak mendil kullanmıyorum 😊
minnosizmmm mhe7 26 gunluguz ev ortamindaysam kesinlikle temizleme pamuguyla temizliyorum hastaneye falan gittiysek ıslak mendil uni babynin ve her zaman bepantol pişik kremi sürüyorum çok şükür hiç pisigimiz olmadi bide benim kızım çişini bile yapsa hemen ağlar ses çıkarır bende bekletmek değiştiririm