Unibaby kullanıyorum başlarda ıslatıp sıkıyordum 5 bucuk aylik oldu şimdi direk kullanıyorum altını kaka yapınca direk temizliyorum her banyodan sonra bepantol pişik önleyici sürüyorum bazen de bebek yağı sürüyorum daha hiç sorun yasamadik çok şükür biraz da ciltle alakalı heralde bazılarının ki belki daha hassastir her bezi kabul etmiyordur ben bimin bezini kullanıyorum daha bi, sıkıntı yasamadik çok sukur