Cococops Tazeannne98 ben cekildim üstüne bir ay adet gördüm sonra hamile kaldm görümcem cekildi iki ay oldu cekileli ama tık yok ondada
leylaeerenn Tazeannne98 aynen bana doktor yapışıklık varsa geçer demişdi inşallah yoktur varsa da geçer. Yorumum faydalı olmasına sevindim. İnşallah sürecinin kolay olur Allah yardımcınız olsun eski günlerimi hatırlattınız bana 😊
Tazeannne98 leylaeerenn çok teşekkür ederim benim doktorum 3 ay olmazsa tüp bebek falan dedi biraz korkuttu açıkçası bana başka Bı doktora daha göstermeyi düşünüyorum
Tazeannne98 Benim yapısıklık cıktı geçmezse histereskobi amilatı yapıcak doktorum başına böyle bir durum gelen varmı
muazze suheyla92 merhaba sonrasinda ne yaptiniz peki bizde 18 aydir deniyoruz olmuyor hic bi sorun cikmadi rahim filmi cektirmem kaldi sadece tupler acikca eger sonrsinda neyapmak gerek