Tazeannne98 ben yaptırdım tecrübesiz Bi şekilde gittim. Benden önce Bi kadın çektirdi kanaması az oldu sanırım ama benim kanamam baya oldu masaya felan aktı o derce o yüzden yanınızda kesinlikle ped alın ben o yüzden rezil olmuştum korkutmak amacıyla yazmadım bunu da. Eylül gibi yaptırmıştır şubat da hamile kalmıştım. 1. Yumurta çatlama iğnesi vurulduğunda hamile kalmamıştım ve 2. De hamile kalmıştım inşallah her şey gönlünüzce olsun