betusmrv meloni fırının kitapçığı falan varsa duruyorsa orada bazı yiyeceklerin pişirme yöntemleri yazıyor olabilir ben fırınıma öyle alıştım yoksa internetten marka model yazın bakalım belki çıkar
oylesinebiri__ meloni sanmıyorum kv buz gibi fırına koyuyor keki puf puf oluyor geçen fırınım bozuldu tatlı pandispanyasini komşuya verdim fırına koyup açtı 2 kat kabarmışti bizim fırınlarimizda sıkıntı bence
meloni oylesinebiri__ olabilir 🤷🏻♀️ garantisi bitmiş olsa bile servisi arasam fırına ücretsiz bakarlar mı bilginiz var mı