Sedaauykucu hayır aksine hiç acılı değil bebeğim doğduğunda 15 gün yoğun bakımda kaldı biberona alıştı kolaya daha doğrusu o yüzden meme+mama olarak ilerledik hep bunun dısına cıkınca doymuyor yada. geceleri gerçekten zor yeterki emsin diye 2 saat emziriyorum güya, uyuyor şekilde yarım yarım çekiyor onun üstüne bide 90 mama içiyor bende tamamen zaman kaybı boşa emzirdim diye düşünüp sinirleniyorum :((( oysaki en güzel şey emzirmek