Sedaauykucu bu cümle resmen hissettiklerime tercüman olmuş. Bu kadar basit bir şeyi nasıl yapamadın diye az hırpalamadım kendimi 😅. Hiçte öyle düşündüğünüz gibi elinize yüzünüze bulaştırmamışsınız. Sürekli aralıksız emmiyorlar yoruluyorlar ara verip devam ediyorlar. Annesini özlüyor olabilir, sıcaklığınızı arıyor olabilir, gaz olabilir, güvende hissetmek istiyor olabilir. Kalma sebebi sadece açlık değil🌸