Biz relactaz damla kullanıyoruz inanılmaz gazlı bir bebek 15, gün başlamıştı gaz sancıları şuan ç1 ay 5 günlüğüz ciddi anlamda azaldı sancıları ara ara oluyor ama max günde 2 kere doktorumuz her emzirmeden önce 3 damla demişti ama ben ne olur ne olmaz 2 emzirme sonrası verip o şekilde düzen oturttum