Hiçbiri! Okadar çok gaz olurdu ki oğlumda son çareyi deneme yanılma yöntemi ile buldum. Küçük yumuşak bir havluyu ütüyle ısıtıp-çok sıcak olmayacak tabi ki- karnına ve ayak altlarına koydum, başta dairesel hareketlerle,sonra sağa sola masaj yaparak en sonunda bacaklarını katlayarak çıkarıyordum gazını