Merhaba güzel anneler benim bu ikinci bebegim ilk kizimda meme ucuyla emzirmeye calisdim ama disardan herkes sutun azalir yada kizin o Yuzden gazli dediler emzirmeyi birakmisdim:( cok pismanim ama disardan aize karismalarina izin vermeyin. Simdi 1 aylik oglum var yine silikonla emziriyorum ve ara ara memeyi redd ediyor almak isdemiyor sabirla veriyorum. Ve bence gidigi yere kadar silikonla emzirmek isdiYorum biberon vermek isdemiyorum insallah sutum azalmaz ve boyle devam ederiz. Emzirmek cok guzel silikonlada olsa emzirmeyi seviyorum. Bende ara ara silikonsuz deniOrum ama kesinlikle kabul etmiOr kavriyamiyor surekli kayiOr agzindan. Sonra yine silikonu takip oyle emziriorum. Bunada sükür. Ama sizler silikon kulananlar ara ara pompaliyormuydunuz gogusunuzu sutunuz cogalsin diye? Yoksa sadece yediginizimi dikat etdiniz?