Kızlar 2 aydır silikon uçla emzirmek zorunda kaldım hem göğsüm yara olmultu hem de ucu yoktu .iki gündür silikonsuz emzirmeye denedim çok güzel kavrıyor alıyor bebeğim hatta 5 dk güzel emiyor ama sonra çığlık çığlığa istemiyor memeyi itiuor ucuna kadar getirip uzatıyor ucunu .Ne yapabilirim bu durumda olanlar var mı? Uçla emzirenler nasıl bıraktırdınız lütfen yardım