Kubrayagmuur bende kızımdan önce iki kere 9 ay arayla kürtaj oldum korkulacak bir şey yok bende ilk kürtajda bilmediğim için korkuyordum hiç hissetmiyorsun zaten anestezi olduğun için 3 5 saat sonra eve yolluyorlar benim sonrasındada ağrım olmadı hafif ara ara adet sancısı gibi ilk kürtaj bebeğim 8 haftalıktı ikinci kürtaj 10 haftalıktı gelişimi durmuştu