Kbradr wee baby damaklı, avent ultra soft,avent shootie kullandık. İlk emziği 15 günlükken istemeyerek annemin baskısıyla verdiydim uyurken, Aradaki sinyallerle korktuğum başıma geldi ve redler başladıydı. Öyle böyle hoplaya zıplaya emzirdim,redlerden kurtulduk giden sütü getirdim filan.
6 ay olduğunda dişi çıkınca emzikleri attı kendi bıraktı.
Deniyecekseniz tavsiyem avent veya oioi filan olabilir, lakin almıyorsa da çok zorlamayın.
Bebeler neticede memekolik ☺️