vizviz8ari kullananlarla dalga geçiyordum, sırf oğlumun alerjik astımı için aldım koku kalmaz çamaşırda evde nem olmaz diye falan.
Şimdi dalga geçtiğim herkesten özür diledim Allahım dedim ne salakmışım önce almadımda 😅😅 sakın iade etmeyin. Kullanmaya zamanla alışırsınız.
Benim beko ve karma ayarda kullanıyorum hafif çekme oldu ama giyilmez halde asla olmadı.