vizviz8ari Kızlar dün kurutma makinesi sipariş verdim Altus marka ama sanki çok işime yaramayacakmış gibi hissediyorum gelince açmadan iade mi etsem acaba diye düşünüyorum kullananlar yorum yapabilir mi lütfen ya şu kafa karışıklığından kurtarın beni
surprizbebe vizviz8ari fjjdkdkd şaka mısın? Hiç birşeyi asmak yok artık herşeyi kurutmaya atıyorsun ok? Çıkınca da sıcak sıcak katlıyorsun ohh mis😁😁 hadi hayırlı olsun
BARTUMOM vizviz8ari şimdiye kadar neden almamışım dediğim canım makinem . 2 çocuklu çalışan bir anne olarak elim ayağım herseyim. Canım babam doğum günü hediyesi olarak almıştı her kullandığımda babama dua ediyorum iyi ki almış yoksa benimde almaya niyetim yoktu
okk vizviz8ari iyi ki aldım dediğim yegane makinalardan birisi 3. Yıla giriyoruz her şeyi de kurutuyorum çarsaflarda dahil ne cekme oldu ne dolasma oldu ne de baska bir sey. Kış günü aman kurumadı nemli kaldı derdi yok. Bir Kirli kıyafetin var ve o kıyafete ihtiyac duydun hemen yıka kurut giy. Dünyanın en güzel icadı. Hele de cocuklu ev için cünkü sürekli kıyafet cıkıyor ve kısın yetşmiyor kurumuyor ama kurtma makinası ile bu ortadan kalkıyor şahsi fikrim iyi ki almıssınız 🤷🏻♀️
lina01010 vizviz8ari altus kullanıyorm. Sakın geri iade etmeyin. Bn uygun die aldm ama iyiki almışım. Buruşma yapmıyor. Çekmr yapmıyor. Tabi yünlüleri atarsanız çeker. Bn çok memnunum. Elim ayağım resmen
vizviz8ari surprizbebe ay bazıları aldıklarına çok pişman ya yok küçültüyor çekiyor yok yıpratıyor falan diyorlar bilemedim 🤷♀️
ahsenmom24 Bir yıldır kullanıyorum her şeyi atıyorum hiç bir şeyi ayırmıyorum ne çekme ne küçültme yaşadım ama servis dedi ki sentetik ayarda kurut hep sentetik ayarda kurutuyorum vizviz8ari
surprizbebe vizviz8ari hayır tabi ki 8 yıldır kullanıyorum. Çok da memnunum. İlla ki yıpranma oluyor ama öyle hızlı eskitecek kadar değil yani kıyafetleri. Kışın özellikle elim ayağım ya evin içinde çamaşır hiç sevmem türbe gibi oluyo ev
cokbilmismom vizviz8ari hayatımda yaptığım en mantıklı ve en işimi kolaylaştıran alışveriş kurutma makinası, ikinciside dyson. Sakın iade etmeyin büyük kolaylık