Metoomom yok canım kendını suclama nie ayfıldınız ozel degılse acaba benımde esımle ayrılma seylerım oluyor ama ben hiç sizin gıbı boş cıkmak istemıyorum aileme bıle gıvenmıyorum yanı inşallah isinizi halledebılırıbız cunkı ıkı gun sonra eısnız fınk atcak 5 bınde su devırde hiç bısey kalbınızı ferah tutun arastırın gerekkyosa tekrar dava ac esın nemkadar maaş alıyosa onun uzerınden nafaka alın hakkınzı bu sızın anlasmaya uymadı dıye ıtıraz etme dıye bısey varsa et bırakma bunun oesını yakın zmanada ayrıldıysan olur bence tekrar dava falan prk bılgım yok ama