Metoomom İyi akşamlar anlaşmalı şekilde yeni boşandım Oğlumun babası çocuk parası olarak aylık 5 bin TL gönderiyor ekstradan bir şey çıkarsa yine gönderiyor. Hakim bana nafaka istiyor musun diye sorduğunda ben hayır kendisine güveniyorum her ay parayı gönderir dedim bir daha sordu emin misin diye evet dedim. Şimdi kendime salak diyorum bir şey olursa ilerleyen zamanlarda göndermezse keşke garanti altına alsaydım diyordum. Aranızda avukat olan var mı ben bunu itiraz edebilir miyim yada bir şey olursa şikayet etme hakkım var mı? Yardımcı olursanız sevinirim
2_oglanannesi Metoomom yani tabiki ilerde göndermez en fazla birisiyle tanışıp evlenene kadar gönderir oda en fazla. İtiraz hakkınız varsa edin bilmiyorum ben
hira0502 Metoomom 5 bin TL çok az canım ya kaç yaşında çocuğunuz. Sözleşme yapıp kreş yaşı gelince en azından kreş ücretini isteyebilirdiniz . Kendiniz çalışıyor musunuz maddi gücünüz var mı mesela şu an nerde kalıyorsunuz
Asyaveannesi04 Metoomom 5 bin tl çok az, keşke biraz daha fazla isteseydiniz zamanı geçtiyse itiraz edemezsiniz
Metoomom hira0502 oğlum 2 yaşında kendisininde evi yok annesinde kalıyot aldiği maaş 40 43 bin arası ailesine yardım ediyormuş kira gıda diye onlara 15 bana 5 veriyor. Kreşe verelim yada eşit tut parayı dedim. Onuda kabul etmedi anlaşmalı boşanmaya zor ikna ettiğim için şartları kabul etmek durumunda kaldım. Kendiside bana gönderdiği dekontların altına borç veriyorum olarak göndermiş sözde güveniyoruz ya bende bunu farketmedim. Seni borçlu çıkartırım dekontlara bak bakalım dedi. Ya bunu kabul et yada ben sana dava açarım dedi. Mecbur kaldım.1 senedir ayrıyız resmiyette daha yeni boşandık. Çalışmıyorum bir senedir babamın kapısındayım
zynprvlfsn Metoomom Karar kesinleştiyse birşey yapamazsınız da, iştirak nafakası davası açarsınız, yükselen enflasyon, çocuğun eğitim giderleri, sosyal faaliyetleri diye , bu kadar üzülmeyin her şeyin var bir çaresi
user2406 Metoomom bız kadınlar cok slaagız 5 bın cok az ve sen kendı hakkın olan seyı neden ıstmedın neyıne guvenıyosun bosandıgın kocanının boşanmasaydın guvenıyosan babana bıle guvenmıceksım dıye bosa döeıyorlar borde ayda 5 bın tl cocugun sadece bez parası evın araban yada işin varmı magdur olursun boyle
Metoomom user2406 babam harici hiçbir güvencem yok, çıkmazın içine girdim. Dedim ben çalışıcam çocugu kreşe verelim yarı yarıya öderiz kreş masraflarını bana dediği sen evde otur ben sana gönderirim çocugun masraflarını.Gönderdiği 5 bin
nisanbhr Metoomom bebeğinizin nafakasından feragat etmeniz geçerli olmaz. Dava açarak iştirak nafakası talep edebilir, nafakanın artırılması davası da açabilirsiniz
Betulsark Metoomom keske çekişmeli boşansaymisiniz çok daha fazlasını alıp çok daha rahat bir hayat sürerdiniz hem çocuğa diz bakıyorsunuz hem tüm yük sizin omzunuzda. Bir ay doldu mu ? Bu dediklerinize nasıl güveniyorum dediniz ailesine 15bin veren adam çocuğa 5 veriyor. Biz bugün boşansak kötüde ayrılsak eşim ailesine vermez çocuğuna verir. Sizin eski eşiniz anladığım baya problemli
Zeytinpekmez Metoomom ne kadar adi biriymiş sizin mahkemede söylediklerinize bakın bide onun kötü niyetliliğine .
user2406 Metoomom ah canım benım bunlar sımdı aklına gelıyo ama acımıycaktın krsede o gondercektı sen nıe ortak oderız dıyosun baban omür boyu nasıl baksın ıkınıze umarım halledebılrısn bı avukata faln danış
susancikanbalik Metoomom kendinizle ilgili bir talebiniz olamaz ancak çocukla ilgili her konuda dava açabilirsiniz
user2406 nisanbhr belkı avukata vercek parası faln yoktur devletın avukatları bakarmı yardımcı olurmu acaba bi bılgınız varmı
annediyebiri Metoomom üste çıksın. Adınıza üzüldüm keşke talep etseydiniz inşallah geri dönüşü vardır
Metoomom user2406 çok üzülüyorum. Hep iyi niyetimden işte. Avukata verecek param yok. Zaten aileme yük oluyormuşum gibi hissediyorum. Davayı bile ben açtim onun parasını bile karşılamadı