Gzm__ bizim de Adana’da kendi bağımiz var. ama bence o her yöreye zeytinine göre değişiyor sanki. Anlayan biri değilim ama Antep’te yaşıyoruz burda da zeytin işi var herkesin kendine göre, ben kv lerin zeytinyağını yiyemiyorum mesela bizimkine göre daha ağır ve acı geliyor. Bir de babamlarin yıllardır götürdüğü tek fabrika vardır.Babam şey der Mesela başkaları zeytin biriksin diye günlerce çuvalda bekletir onlarınki acı olur. Bu fabrika bir müşterininkini temizlemeden diğerini atmadığı için ona götürür yillardir.