Maalesef fiyatlar doğru
Biz Zeytincilik yapıyoruz yani anne tarafım bağlarımız var
Onu silkelemek onu toplamak taşımak yani her koşulda o kadar zor ki
Bide hava soğuksa daha da zorlaşıyor, sonra eğer Zeytin az çıktıysa mecbur fiyatına yansıtmak zorunda kalıyoruz çünkü emek var işçilerin parası var
Antepdeyim ben kilise götürüp sıktırması var o bile zor 6 7 saat sıra bekliyorlar sıktırmak için
Hatta benim doğum yaptığımın ertesi gününe denk gelmişti bizi babam eve bırakacaktı ama o Zeytin sırasına gitmek zorundaydı sonra biz taksiyle eve geçtik akşam 12 gibi eve gelmişti adam ve gittiği saat öğlen 3tü
Yani zorluğu olduğu için fiyata yansıyor haliyle
Mesela bu sene Zeytin 1 tane bile çıkmadı bide Bi sene olur Bi sene olmaz
Bu sene yok hiç onun da etkisi oluyor