30 hafta üstü doğan bebeklerde ekstra bir sorun yoksa hayati bir risk olmuyor, sadece toparlanmasını bekliyorsunuz korkmayın sağlıcakla kavuşun inşallah. Benim bebişim 25 haftalık 600 gram doğdu 95 gün yoğun bakımda kaldı şimdi yanımda uyuyor çok şükür.