2025mucizem benim oğlum da 34 haftada 2 kilo doğdu. 10 hün küvözde beklettiler ciğerleri kendiliğinden gelişmeyince kafein tedavisi uygulandi ve hemen küvözden çıktı. Ama kilosu toparlalana kadar ve tüm teklikler yapılana kadar hastanede daha 13 gün kalmalı olduk. İnşAllah yakın zamanda sağ salim çıkarsınız evinize. Çok kalmanın da iyi tarafları var. Bebeğim sarılığı konyuktiviti hastanede atlattı. Ben bebeğime bakmayı öğrendim. Eve geçtiğiçizde miçseden yardım almadım ilk bebeğim olmasına rağmen tüm bakımlarını tek yaotım. Hadtanedeyken çok ağlıyordum siz üzülmeyin bu zamanları iyi deyerlendirin. İsgirahat edin dua edin bebeğiniz herşeyi atlatsın ve sağ salim eve çıkasınız